viernes, 2 de marzo de 2018

REUNIÓN "GRUPO "PÍLLARA"


Hoy en la Facultad de Biología de la Universidad de Santiago de Compostela, hemos tenido una de las reuniones del "Grupo Píllara". Grupo formado por colectivos ambientalistas, investigadores de la Universidad de Santiago de Compostela, Xunta y Concellos implicados y que nos dedicamos al estudio y conservación del chorlitejo patinegro (Charadrius alexandrinus), en Galicia.

En la convocatoria ademas de SEO Pontevedra, han participado investigadores de la Universidad de Santiago, representantes de la Consellería de Medio Ambiente de la Xunta de Galicia, Concellos de O Grove y Carballo y varios grupos conservacionistas.

El objetivo de este encuentro es coordinar las actuaciones que se llevarán a cabo la próxima temporada 2018 del Plan de Conservación del chorlitejo patinegro en las playas gallegas.

Hoxe na Facultade de Bioloxía da Universidade de Santiago de Compostela, tivemos unha das reunións do "Grupo Píllara". Grupo formado por colectivos ambientalistas, investigadores da Universidade de Santiago de Compostela, Xunta de Galicia e Concellos implicados e que nos dedicamos ao estudo e conservación da píllara das dunas ( Charadruius alexandrinus), en Galicia.
Na convocatoria ademáis de SEO Pontevedra, participaron investigadores da Universidade de Santiago, representantes da Consellería de Medio Ambiente da Xunta de Galicia, Concellos do Grove e Carballo e varios grupos conservacionistas. O obxectivo deste encontro é coordinar as actuacións que se levarán a cabo a próxima tempada 2018 do Plan de Conservación da píllara das dunas nas praias galegas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario